ÜLDSÄTTED
-
- Käesolevad Pure Cosmetics e-poe (edaspidi nimetatud: E-pood) müügitingimused kehtivad Pure Cosmetics e-poest ostmisel internetiaadressilt www.purecosmetics.ee. Kauba müüja on Pure Cosmetics OÜ (edaspidi nimetatud: Müüja), registrikoodiga 14286684. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi nimetatud: Klient) ja Müüja vahel Pure Cosmetics e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
- Müüja jätab endale õiguse ühepoolselt muuta Müügitingimusi. Kõik Müügitingimused on avaldatud https://www.purecosmetics.ee/muugitingimused/.
- Pure Cosmetics kasutajaks registreerides ja/või ostu sooritades kohalduvad käesoleva lepingu Müügitingimused.
- Müügitingimustele lisaks kohaldatakse E-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
HINNAD
-
- Müüja jätab endale õiguse korrigeerida Müügihindasid. Kui klient sooritab ostu enne hinna muutumist, kehtib talle varasem hind.
- Kõik Müügihinnad on näidatud Eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%.
- Pure Cosmetics Eesti e-poe sooduskoodid kehtivad täishinnaga toodetele kui pole märgitud teisiti.
- Tootekategoorias “Leiunurk” olevatel üksikutel toodetel, mille allahindlus on vähemalt 30%, realiseerimiskuupäev on vähem kui 4 kuud. Vastavad tooted on tähistatud tootenimes sümboliga *.
TELLIMINE
-
- Tellimust on E-poes võimalik sooritada registreerimata kasutajana (anonüümse kliendina) ning registreeritud kasutajana (edaspidi nimetatud: Püsiklient).
- Klient valib e-poest endale sobiva tooted ning koguse.
- Kui toode ning kogus on valitud, tuleb see asetada “Ostukorvi”.
- Ostukorvi vaatamiseks vajutab klienti üleval paremal nurgas olevale “Ostukorvi märgile”.
- Ostukorv võimaldab tooteid lisada, kustutada ning muuta toodete koguseid. Ostukorvi salvestuvad tooted 60- minutiks.
- Registreerimata Klient sisetab järgnevalt enda arveldusandmed ning valib sobiva kohaletoimetamisviisi.
- Registreeritud Kliendil on võimalik arveldusandmeid salvestada ning piisab vaid kohaletoimetamisviisi valikust.
- Toodete tellimiseks vajutab Klient nupule “Kinnitan ostukorvi” ning tasub kauba eest Müüja poolt pakutud maksekeskondades.
- Kehtiva kingikampaania raames on kliendil võimalik valida ostukorvis kampaaniatingimustes välja toodud ostusummast alates kingitus. Kui klient ei vali kingitust ning see puudub tellimuselt, ei ole müüja kohustatud tellimusele kingitust lisama.
- Kehtiva kingikampaania tingimused on välja toodud esilehe bänneril, toodete juures lisainfos, uudiskirjades ning reklaamides.
- Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
- Peale ülekande sooritamst peab Klient vajutama nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
- Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile e-kirjaga kinnituse ning arve.
- Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
- Kaupade eest, mida ei ole võimalik komplekteerida, maksab Müüja Kliendile raha tagasi hiljemalt 14- päeva jooksul või pakub samaväärilise asendustoote kliendi nõusolekul.
- Kehtiva kingikampaania raames on kliendil võimalik valida ostukorvis kampaaniatingimustes välja toodud ostusummast alates kingitus. Kui klient ei vali kingitust ning see puudub tellimuselt, ei ole müüja kohustatud tellimusele kingitust lisama.
- Kehtiva kingikampaania tingimused on välja toodud esilehe bänneril, toodete juures lisainfos, uudiskirjades ning reklaamides.
PÜSIKLIENDIPROGRAMM
- Uus püsikliendiprogramm kehtib alates 1.09.2024. Püsiklient on konto loonud klient, kes on sisselogitud ning saab kasutada järgmiseid eeliseid:
- Püsikliendile on kogu täishinnaga tootevalik vähemalt 10% soodsam kui ei ole märgitud teisit.
- Tasuta transport pakituautomaatidesse alates 75€ tellimusest.
- Kehtiva kingikampaania raames on kliendil võimalik valida ostukorvis kampaaniatingimustes välja toodud ostusummast alates kingitus. Kui klient ei vali kingitust ning see puudub tellimuselt, ei ole müüja kohustatud tellimusele kingitust lisama.
- Kehtiva kingikampaania tingimused on välja toodud esilehe bänneril, toodete juures lisainfos, uudiskirjades ning reklaamides.
KLIENDI KOHUSTUSED
-
- E-poest tellides kinnitab klient, et ta on tutvunud ning nõusutub Pure Cosmetics Müügitingimustega.
- Klient esitab Müüjale korrektsed andmed (telefoninumber, e-posti aadress ning soovitud pakiautomaat). Müüjal on õigus esitada transpordi eest uus arve kui Klient on tellimuses valinud vale pakiautomaadi või kui klient soovib Kliendi poolt valitud pakiautomaati jõudnud tellimust ümber suunata.
- Juhul kui ostja ei lähe tellimusele järgi etteantud tähtaja jooksul, on ostja kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
KAUBA KÄTTESAAMINE
-
- Kaupa saab tellida SmartPOST, Omniva, Venipak ning DPD pakiautomaati. Lisaks on võimalik DPD kulleriga tellida kaup koju või kontorisse.
- P.S! Alates 29. oktoobrist 2024 hoiustatakse pakke Venipak pakiautomaatides 3 kalendripäeva.
- Kaubale on võimalik ise järgi tulla Pure Cosmetics Eesti kontorisse aadressil Pärnu mnt 146, Tallinn E-N 10:00 – 17:00. Peale ülekande laekumist saadame kliendile kinnituse e-mailile, milles on märgitud, millal pakk on pealekorjeks valmis. P.S! Meil on igapäevaselt kontoris pisikene koer. Kui teil on näiteks koera allergia või te ei soovi meie neljajalgse sõbraga kohtuda, palun helistage telefonil +372 5158171, kui olete pakile kontorisse järele tulemas ning anname teile paki uksel üle!
- Pure Cosmetics komplekteerib Kliendi poolt ostetud tooted 1-5 tööpäeva jooksul. Kampaaniaperioodil komplekteerime tooted kuni 10 tööpäeva jooksul! Kampaaniaperioodil 8.11 – 11.11 tehtud tellimused komplekteerime kuni 10 tööpäeva jooksul!
- Pure Cosmetics ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on antud logistikapartneritele üle õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Pure Cosmetics ei saanud ette näha või mõjutada.
- Juhul kui ostja ei lähe tellimusele järgi etteantud tähtaja jooksul, on ostja kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
KAUBA TAGASTUSÕIGUS, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
-
- Ostes purecosmetics.ee veebipoest, kehtivad kaubale Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.
- Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija esitama vastava soovi E-poe e-posti aadressil info@purecosmetics.ee, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
- Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Eemaldatud ei tohi olla ümbriskile. Tagastamisele ei kuulu tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Näiteks ripsmetuššid.
- Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud Pure Cosmetics lattu. Klient peab veenduma, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on täielikult välistatud.
- Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
- Pure Cosmetics tagastab raha hiljemalt 14- kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates.
- Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel Pure Cosmetics klienditoele info@purecosmetics.ee.
- Pure Cosmetics tagastab Kliendile saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele. Kauba puuduse olemasolu korral asendatakse kaup sama kaubaga, välja arvatud juhul kui vastavat kaupa ei ole enam müügil.
- Kui vastavat kaupa ei ole enam müügil, siis Kliendi valikul kaup asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Kliendile kauba maksumus. Kliendil on õigus kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
- Pure Cosmetics ei vastuta sellisel juhul tekkinud kahju eest kui kauba kohaletoimetamine viibib tingitud asjaoludest, mida Pure Cosmetics ei saanud ette näha või mõjutada.
KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE/PRIVAATSUS
-
- E-poes on isikuandmete vastutavaks töötlejaks Pure Cosmetics OÜ.
- Klient on vastutav tegevuste eest, mida ta viib läbi e-poe kasutajakontot kasutades. Registreerides kasutajaks on klient vastutav edastatud isikuandmete õiguses. Müüja kasutab kliendi poolt edastatud isikuandmeid lähtudes Müügitingimustest ja Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud tingimustel.
- Müüjal on õigus töödelda kliendi poolt esitatud isikuandmeid/ostude andmeid, mis on vajalikud kliendi e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Sealhulgas on andmete töötlemine kooskõlas kehtivate õigusaktidega.
Müüja registreerib e-poest ostu sooritamisel järgmised kliendi isikuandmed:
- Ees- ja perekonnanimi
- Telefoninumber
- E-maili aadress
- Postiaadress, mis on vajalik kliendile kauba kohaletoimetamiseks
Isikuandmete töötlemise eesmärgid
- Müüja kasutab kliendi isikuandmeid tellimuste töötlemiseks ning täitmiseks.
- Müüja kasutab kliendi iskuandmeid kliendiga suhtlemiseks tellimustega seotud probleemide korral – klienditugi (vigased andmed, probleemid tellimuse täitmisega jne.).
- Müüja kasutab kliendi ostuajaloo andmeid (kaup, kogus, kliendi andmed, kuupäev) kaupade ülevaate koostamiseks.
- Müüja kasutab kliendi ostuajaloo andmeid (kaup, kogus, kliendi andmed, kuupäev) tarbijaharjumuste uurimiseks.
- Müüja kasutab kliendi pangakonto numbrit kliendile maksete tagastamiseks.
- E-poe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse e-poe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Isikuandmete kolmandatele isikutele edastamine
- Kliendi isikuandmetele on ligipääs vaid selleks volitatud isikutel.
- Müüja võib edastab kliendi isikuandmed juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
- Kliendi ees- ja perekonnanimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui klient on valinud transpordiviisiks “kulleriga kohaletoimetamine”, edastab müüja lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadressi.
- Pure Cosmetics OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Pure Cosmetics OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
Isikuandmete muutmine ning kustutamine
- Müüja rakendab kõik meetmed kliendi isikuandmete kaitsmiseks.
- Isikuandmetega saab tutvuda, teha parandusi ning veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud registreerimata kasutajana, siis saab tutvuda isikuandmetega klienditoe vahendusel.
- Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel.
- Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
- Kliendi isikuandmed säilivad müüja andmesüsteemis 2 aastat.
Uudiskiri
- E-maili aadressit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks vaid sellisel juhul kui klient on andnud selleks kirjaliku nõusoleku.
- Uudiskirjast saab loobuda kui valida otseturundusteate päises “loobu uudiskirjast” või võttes ühendust klienditoega (5158171, info@purecosmetics.ee).
Isikuandmete töötlemisega soetud vaidluste lahendamine
- Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (5158171, info@purecosmetics.ee). Kui klient leiab, et müüja on rikkunud e-poe teenuste täitmisel isikuandmete töötlemisel kliendi õiguseid, on kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
-
- Pure Cosmetics vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
- Kliendile kauba müümise korral eeldatakse, et kuue kuu jooksul kauba Kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
- Klient kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest 14 päeva jooksul selle kätte saamisest (esitama kirjaliku pretensiooni).
- Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel Pure Cosmetics klienditoele info@purecosmetics.ee. Pretensiooni peavad olema märgitud:
- Kliendi ees- ja perekonnanimi.
- Tellimuse number
- Kauba puudus ning nõude sisu.
- Pure Cosmetics vastan pretensioonile vähemalt 7-tööpäeva jooksul peale pretensiooni kättesaamist.
- Kui pretensioonile ei ole võimalik 7-tööpäeva jooksul vastust anda, teavitab Pure Cosmetics sellest pretensiooni esitanud Klienti kirjalikult, lisades juurde viivituse põhjuse ning tähtaja, millal Klient vastuse saab.
- Pure Cosmetics ei vastuta Kliendi süü läbi toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise või hoiustamisetulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
- Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tootel esineb puudusi, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
- Müüja ja Kliendi vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.
- Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse http://www.tarbijakaitseamet.ee ja tarbijavaidluste komisjoni http://komisjon.ee vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.
- Samuti on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm aadressil http://ec.europa.eu/odr.