Useful information


The Pure Cosmetics e-store has been created with ease of use and speed in mind! Open the Pure Cosmetics online store. Choose the product that suits you and set the quantity. Then place the items in the shopping cart by clicking the "Order" button. In the next step, you can continue shopping or view the contents of your shopping cart. To view your shopping cart, click on the "Shopping Cart icon" in the upper right corner of the page. The shopping cart allows you to add, delete and change product quantities. To order products, click the "Confirm Cart" button. You can then purchase the desired product(s) as an unregistered user, log in with your username and password, or register as a Pure Cosmetics user. For the benefits of registering as a Pure Cosmetics user, read the FAQ “For Private Customers - Registering as a Pure Cosmetics User”. An unregistered user must then enter their billing information and select a suitable delivery method. NB! After making the transfer, don't forget to press the "Back to Merchant" button.We will process your order after receiving the payment.
You can pay from Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Luminior, Coop Pank and POCOpay accounts.
  • Tegeleme teie tellimuse täitmisega peale makse laekumist.
  • Kaupa saab tellida SmartPOST ja Omniva pakiautomaati ning DPD pakiautomaati. Lisaks on võimalik DPD kulleriga tellida kaup koju või kontorisse.
  • Kaubale on võimalik ise järgi tulla aadressil Kohila 2a Tallinn E-R 10:00 - 18:00. Peale ülekande laekumist saadame kliendile kinnituse e-mailile, milles on märgitud kuupäev ja kellaaeg, millal pakk on pealekorjeks valmis.
  • Kullerteenuste hinnakirja on võimalik näha “Ostukorvis” ning tellimuse vormistamisel.
  • Pure Cosmetics komplekteerib Kliendi poolt ostetud tooted 1-3 tööpäeva jooksul.
  • Kui kauba tellimisel oli kauba juures märge "järeltellimiseks", võib komplekteerimine võtta 4 - 7 tööpäeva.
  • Kauba kohaletoimetamine varieerub vastavalt valitud transpordiviisile ning kaup jõuab teieni peale komplekteerimist maksimaalselt 2 tööpäeva jooksul.
  • Pure Cosmetics ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on antud logistikapartneritele üle õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Pure Cosmetics ei saanud ette näha või mõjutada.
  • Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest), loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14- kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Ostes www.purecosmetics.ee veebipoest, kehtivad kaubale Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.
  • Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija esitama avalduse www.purecosmetics.ee e-poe aadressil info@purecosmetics.ee, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Eemaldatud ei tohi olla ümbriskile.
  • NB! Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud Pure Cosmetics lattu. Veenduge, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on täielikult välistatud.
  • Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
  • Pure Cosmetics tagastab raha hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates.
  • NB! Tagastamisele ei kuulu tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Näiteks ripsmetušid.
  • Võimalike pretensioonide korral, palume saata e-mail aadressile info@purecosmetics.ee. Saadetud kirjas palume kirjeldada võimalikult täpselt pretensiooni sisu ning kindlasti palume lisada kontaktandmed- nimi, e-maili aadress ning telefoninumber. Pretensiooni korral võtame teiega ühendust 3- tööpäeva jooksul.
  • Pure Cosmetics tagastab Tarbijale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele. Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse Toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat Toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat Toodet enam ei ole müügil, siis Tellija valikul Toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale Toote maksumus. Tellijal on õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
  • Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei tule 14 päeva jooksul kaubale järele või ei võta kaupa välja postiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul.  Tagastame sellistel juhtudel ostusumma koos postikuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
KAUP KIIRELT KÄTTE

100% RAHA TAGASI GARANTII

KLIENDITUGI